پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست | پارسیان راپل

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

حتما تا به حال به گوشتان خورده است که امروزه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست اجرا می شود! در این مقاله قصد داریم به معرفی نحوه اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما بدون داربست اطلاعاتی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم؛ و در نهایت بهترین دسترسی به نمای ساختمان به جهت پیچ کردن سنگ نما را معرفی کنیم.

قبل از این که بخواهیم درباره پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست اطلاعاتی را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه دهیم بهتر است بدانیم که اصلا پیچ و رولپلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ پاسخ به این سوال کاملا واضح است پیچ و رولپلاک ترکیبی از پیچ های گالوانیزه و رولپلاک می باشد که پس از اجرای آن، سنگ های موجود در نمای ساختمان مستحکم و مقاوم شده و از ریزش آنها جلوگیری می‌کند.

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

همانطور که می‌دانید امروزه روش های بسیار مختلفی برای دسترسی به نما به جهت پیچ کردن سنگ نما وجود دارد که یکی از آن روش‌ها استفاده از داربست می باشد؛ اما نکته ای که وجود دارد این است که استفاده داربست برای دسترسی به نما دارای معایب‌های بسیار مختلفی می‌باشد.

از آنجایی که امروزه روش‌های جایگزین بسیار بهتری نسبت به داربست وجود دارد قصد داریم به برخی از سایر روش های دسترسی به نما به جهت پیچ کردن سنگ نمای ساختمان بدون داربست بپردازیم. به طور کلی برخی از روش های قابل اجرا برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست به شرح زیر می‌باشد.

  • پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب
  • پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با کلایمر
  • پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با جرثقیل یا بالابرهای هیدرولیکی

سه روش ذکر شده از جمله روش های پیچ و رولپلاک نما بدون داربست می باشد که هر کدام از آن روش ها دارای مزایا و معایب های مختلفی برای خود می باشند. حال سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که کدام روش بهترین روش برای پیچ و رولپلاک نما بدون داربست می باشد؟

در پاسخ به سوال قبلی باید بگوییم که بهترین روش برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست روش راپل کاری یا همان روش پیچ و رولپلاک نما با طناب است. در ادامه مطالب و نقد و برسی و کامل هر کدام از روش های ذکر شده خواهیم پرداخت.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست بستگی به عوامل های بسیار مختلفی دارد که باید توسط متخصصین کار در ارتفاع مورد نقد و برسی و بازید قرار بگیرد. برای این که از قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود بدون داربست خبردار شوید باید با کارشناسان کار در ارتفاع در ارتباط باشید.

کارشناسان کار در ارتفاع با برسی های اولیه از نمای ساختمان شما و با در نظر گرفتن عواملی همچون ابعاد سنگ های نمای ساختمان، متراژ ارتفاع و تعداد طبقات نمای ساختمان، میزان پیچ لازم برای پیچ کردن سنگ نما و… قیمت نهایی را خدمت شما اعلام نمایند.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب یکی از بهترین روش های جایگزین برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست می باشد. زیرا استفاده از این روش هم هزینه کمتری دارد و هم سرعت اجرای پروژه و ایمنی در این روش بسیار بالا می باشد.

پیچ و رولپلاک نما با طناب بصورت راپل کاری، مشابه کوه نوردی در نمای ساختمان شما انجام می شود. در این روش متخصیص کار در ارتفاع از نمای ساختمان شما با استفاده از طناب های راپل فرود می آیند و در زمان فرود آمدن از نمای ساختمان شما فرآیند پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان شما را انجام می دهند.

در روش پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب شما همانند بستن داربست هزینه ای در قابل دسترسی به نما پرداخت نمی‌کنید و تنها هزینه ای که پرداخت میکنید هزینه خرید متریال و دستمرد اجرا کننده پروژه می باشد که همین مورد تفاوت بسیار زیادی با پیچ و رولپلاک نما با داربست دارد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب به دلیل ابزارهای بسیار حرفه ای که دارد خطر سقوط از ارتفاع را حدود 99% کاهش داده است و در صورتی که راپل کار یا همان شخصی که قرار است در نمای ساختمان کار کند گارگاه خود را به دسترسی بسته باشد و با روش های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب آشنا باشد هیچ خطری همانند خطر سقوط از ارتفاع وجود ندارد.

در صورتی که در خصوص نحوه اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست و با دسترسی طناب سوالی دارید می توانید از مشاورین و کارشناسان شرکت ما سوال خود را پرس و جو کنید تا بصورت کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نما بدون داربست با طناب

سخن نهایی درباره پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست یک خدمات بسیار تخصصی و مهم می باشد که اجرای آن از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. شما کارفرمایان عزیز در انتخاب مجری پیچ و رولپلاک نما باید دقت بسیار بالایی به خرج دهید تا پروژه شما کاملا دقیق و بدون نقص انجام شود.

شرکت ما با نام تجاری پارسیان راپل یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب می باشد و این خدمات را بصورت کاملا تضمینی به مشتریان خود انجام می‌دهد و تا به حال بیش از هزارن پروژه پیچ کردن سنگ نمای ساختمان را با موفقیت کامل و به بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود تحویل داده است.

در صورتی که به دنبال یک شرکت حرفه ای و کاربلد در زمینه اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست هستید؛ همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به همراه بازدید حضوری از محل پروژه شما خدمات ما عزیزان ارئه کنیم.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

3 نظر در “پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

  1. Avatar
    محمود آبادی می گوید :

    سلام با چه پیچی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست رو انجام می دین؟
    اگر امکان پیچ و رولپلاک نما بدون داربست وجود نداشته باشه از چه روشی برای دسترسی به نما استفاده می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *