پیچ و رولپلاک سنگ نما با شرکت پارسیان راپل

پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک سنگ نما یک خدمات کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد که توسط راپل کاران انجام می شود. امروزه برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان روش ها و استراژی های بسیار مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن روش ها با توجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما اجرا و انجام می شود.

دراین نوشته قصد اریم به معرفی بهترین روش برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما بپردازیم و نکات مهمی را که باید درباره اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما بدانید معرفی کرده و در نهایت مورد نقد قرار می دهیم؛ پس برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از اجرای پیچ کردن سنگ نمای ساختمان خود حتما این نوشته را بصورت کامل بخوانید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه انجام می شود؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما با استفاده پیچ های گانوالیزه که با رولپلاک های مخصوص ترکیب شده اند به نمای ساختمان شما اسکوپ می شوند. برای این سنگ های نمای ساختمان شما پیچ و رولپلاک شوند چند مرحله وجود دارد که آن مراحل به شرح زیر می باشند:

  1. سوراخ کاری سطوح سنگ نما با استفاده از دریل
  2. فرو کردن پیچ های گالوانیزه رولپلاک دار در سوراخ های ایجاد شده در سطح نما
  3. چکش کاری پیچ به جهت فرو رفتن بهتر پیچ و رولپلاک به پشت سنگ
  4. بستن پیچ ها با استفاده از پیچ بند
  5. پوشش سطح پیچ با استفاده از بتونه

مراحلی که ذکر شده اصولی ترین روش برای پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد که باید توسط مجری پیچ و رولپلاک انجام شود. در صورتی که هر کدام از این مراحل به درستی انجام نشود سنگ های نمای ساختمان شما به درستی مستحکم سازی و مقاوم نمی شود و خطراتی همچون خطر ریزش سنگ پس از چند سال دیگر وجود دارد.

ویدیوی زیر یک ویدیویی کوتاه از مراحل اصولی پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد که توسط راپل کاران شرکت ارتفاع کاران پارسیان راپل اجرا و انجام شده است. ویدیوی زیر را بصورت کامل مشاهده کنید تا با مراحل اجرای خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان بصورت کامل اشنا شوید.

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید سنگ‌های نمای ساختمان در اولین مرحله در فاصله های اصولی و استاندارد توسط راپل کار شرکت ما سوراخ کاری می شود و پس از انجام سوراخ کاری سنگ ها پیچ و رولپلاک های از پیش ساخته را به داخل سوراخ ها یا حفره هایی که با استفاده دریل ایجاد کرده است فرو می‌کند.

در مرحله دوم پس از سوراخ کاری و فرو کردن سنگ ها پیچ ها را به مقداری که لازم است با استفاده از چکش بصورت اصولی ضربه میزند تا به انتهای سوراخ هایی که ایجاد شده اند وارد کند و در نهایت پس از چکش کاری پیچ ها آنها را با استفاده از پیچ بند بصورت کاملا می بند تا پشت سنگ ها بصورت کامل با استفاده از پیچ و رولپلاک اسکوپ شود.

البته نکته ای که درباره ویدیوی بالا باید به آن اشاره کنم این است که در این ویدیو مرحله اخر پیچ و رولپلاک یکی پوشش سطح پیچ با استفاده از بتونه انجام نشده و در آخر پروژه پس از اتمام انجام شده است. در صورتی که در خصوص اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را خدمت شما ارائه نماییم.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یکی از نوین ترین و جدید ترین روش های اجرای خدمات دسترسی به نما به جهت تعمیرات نمای ساختمان می باشد. در این روش یک فرد متخصص کار در ارتفاع که دوره های مربوط به راپل کاری را بصورت کامل گذرانده از نمای ساختمان شما با استفاده از طناب های راپل فرود می آید و در حین فرود از نما فرآیند پیچ و رولپلاک سنگ نما را انجام می دهد.

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از دسترسی طناب به همان خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست معروف است. این روش هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش ها و ابزاری دسترسی به نمای ساختمان دارد و بصورت کاملا فوری انجام می شود.

اگر بخواهیم این روش را به زبان ساده و عامیانه معرفی کنیم می توانیم بگوییم که پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب دقیقا مشابه کوه نوردی و فرود از ارتفاع می باشد فقط تنها تفاوتی که دارد بر این است که در کوه نوردی فرود از کوه انجام می شود و در راپل کاری فرود از نمای ساختمان انجام می شود که در حین فرود از نما خدمات تعمیرات و ترمیم نمای ساختمان انجام می شود.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با شرکت پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان

سخن نهایی

در صورتی که قصد اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما را دارید این خدمات را به شرکت ما بسپارید تا با بهترین قیمت ممکن و با بالاترین سطح کیفیت و ایمنی خدمت شما مشتریان عزیز انجام دهیم. در حال حاضر شرکت ما بیش از 30 سال است که در زمینه خدمات کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک نما در تهران در حال فعالیت می باشد.

تمامی نیروهای کار در ارتفاع شرکت ما دارای مدرک رسمی کار در ارتفاع می باشد و کاملا بیمه شده از طرف شرکت می باشند. در حال حاضر شرکت ما دارای بیش از 100 نیروی راپل کاری مجرب و حرفه ای می باشد که بصورت کاملا حرفه ای این خدمات را برای شما مشتریان عزیز انجام می دهند.

خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان را به شرکت ما بسپارید و از کیفیت کار انجام شده لذت کامل ببرید و با خیال راحت در درب منزل خود رفت آمد کرده و استرس زیرش سنگ از نمای ساختمان خود را نداشته باشید؛ در صورتی که برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب و بدون نیاز به بستن داربست نیاز به مشاوره دارید جهت دریافت مشاوره از ما همین حالا با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

مشاورین و کارشناسان شرکت ما به جهت ارائه مشاوره به شما مشتریان عزیز در خصوص پیچ و رولپلاک سنگ نما بصورت 24/7 آماده پاسخگویی می باشند؛ پس هر سوالی دارید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

4 نظر در “پیچ و رولپلاک سنگ نما

  1. Avatar
    فاطمه آذرخش می گوید :

    درود. پیچ و رولپلاک سنگ نما در سراسر کشور انجام میدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *