پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران | پارسیان راپل

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران یکی از خدمات کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد که امروزه در حال اجرا می باشد. اگر ساکن شرق استان تهران هستید و نمای ساختمان شما نیازمند اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما می باشد قطعا به جای درستی آمده اید! شرکت ما یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران می باشد که برای کلیه خدمات انجام شده توسط شرکت تضمین کیفیت برای اجرای پروژه دارد.

شرکت ما با نام تجاری پارسیان راپل بیش از 30 سال است که در زمینه اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما در تهران مشغول فعالیت می باشد و از زمان آغاز فعالیت خود تا به حال بیش از هزاران پروژه پیچ کردن سنگ نمای ساختمان را علی الخصوص در شرق تهران با بالاترین کیفیت ممکن و با رضایت کامل به مشتریان خود ارائه داده.

اگر فرصت دارید حتما این نوشته را مطالعه کنید زیرا در این نوشته قصد داریم درباره هر آنچه که باید درباره اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران بدانید بپردازیم تا اطلاعات شما را در این زمینه تکمیل نماییم؛ شما پس از مطالعه این مقاله با بهترین روش اجرای این خدمات نمای ساختمان خود آشنا خواهید شد و تصمیم گیری آگاهانه و بهتری خواهید داشت.

پیچ و رولپلاک نما شرق تهران

برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما در شرق تهران روش ها و استراتژی های بسیار مختلفی وجود دارد که اجرای هر کدام از این روش ها بستگی به تصمیم مجری اجرا کننده پیچ و رولپلاک سنگ نما دارد. مثلا شرکت ما برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران برای دسترسی به نمای ساختمان از روش راپل و برای متریال از پیچ های گالوانیزه چهارسو استفاده می کند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران با طناب بدون نیاز به بستن داربست یا کلایمر توسط شرکت ما انجام می شود؛ در این روش برای فرود آمدن از نمای ساختمان به پایین از طناب های مخصوص کار در ارتفاع استفاده می شود که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

روش راپل یا همان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با راپل به دلیل نحوه اجرای ردیفی که دارد سریع تر از سایر روش های دیگر همچون داربست و کلایمر استفاده می شود؛ پس در نتیجه با استفاده از این روش فرآیند اجرای ترمیم نمای ساختمان و همچنین تعمیرات نمای ساختمان شما در سریع ترین حالت ممکن انجام شده و در وقت شما صرفه جویی می شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

روش‌های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

امروزه روش های بسیار مختلفی برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران وجود دارد که هر کدام از این روش ها با توجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما با توجه به در نظر گرفتن شرایط موجود در نما اجرا و انجام می شود. برخی از مرسوم ترین روش‌های پیچ و رولپلاک نما در شرق تهران به شرح زیر می باشد:

  • راپل کاری یا همان کار در ارتفاع با طناب: این روش یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین روش هایی می باشد که در بیش از 90 درصد پروژه های تعمیرات نمای ساختمان به جهت مستحکم سازی و مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان خود در شرق تهران می توانید انجام دهید؛ برخی از مزایای این روش انجام سریع پروژه، هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها، ایمنی بسیار بالا و کاملا مطمئن می باشد.
  • استفاده از داربست به جهت دسترسی به نما: استفاده از داربست از روش های قدیمی و ستنی می باشد که هم باید هزینه نصب داربست را بپردازید و هم هزینه اجرت اجرای پیچ و رولپلاک کردن سنگ های نمای ساختمان را؛ استفاده از این روش فقط زمانی مناسب است که نما دارای داربست باشد و یا به جهت دسترسی به نما امکان استفاده از روش راپل کاری وجود نداشته باشد.
  • بستن کلایمر به جهت درسترسی به نما: استفاده از این روش به دلیل هزینه های نصب بسیار بالا در هر ساختمانی قابل اجرا نبوده و فقط در ساختمان هایی که دارای کلایمر می باشند قابل استفاده است. کلایمر ایمنی نسبتا کمتری نسبت به راپل دارد و در اکثر مواقع انتخاب اول استفاده از روش راپل می باشد.
  • استفاده از چرثقیل یا بالابرهای هیدرولیکی: برای استفاده از این ابزار محدودیت های ارتفاع وجود دارد و برای ساختمان های حداکثر تا ارتفاع 3 طبقه قابل انجام است. در این روش شما به غیر هزینه اجرت نصب و اجرای پیچ و رولپلاک نما باید هزینه های اجازه چرثقیل یا بالابر هیدرولیکی را هم بپردازید.

روش هایی که ذکر کردیم از جمله روش های اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران می باشد که هر کدام را بصورت کاملا به همراه مزایا، معایب و کاربرد ها مورد نقد و برسی قرار دادیم. در صورتی درباره نحوه اجرای هر کدام از روش های ذکر شده سوالی دارید همین حالا با مشاورین و کارشناشان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را از ما دریافت کنید.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

نکات مهم در اجرای پیچ و رولپلاک نما در شرق تهران

چند نکته مهم برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما در شرق تهران وجود دارد که بهتر است در حین اجرای این خدمات در نمای ساختمانتان به این نکات دقت داشته باشید؛ به طور کلی برخی از نکات مهم در اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران به شرح زیر می باشد:

  1. استفاده از پیچ های گالوانیزه در نمای ساختمان
  2. پیچ کردن سنگ ها در فاصله های 40 الی هر 80 سانت یک بار
  3. بستن صحیح پیچ ها به نمایی ساختمان
  4. استفاده از پیچ و رولپلاک های 5 الی 6 سانتی با توجه به ضخامت سنگ نما
  5. بتونه کاری سطح سنگ پس از اجرای پیچ و رولپلاک نما

نکات مهمی که ذکر کردیم از جمله مهم ترین نکاتی می باشد که در زمان اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران توسط راپل کاران شرکت ما برسی و رعایت می شود. حتما به یاد داشته باشید که توجه کردن به این موارد کیفیت اجرای پروژه شما را چندین برابر بالاتر می برد.

سخن نهایی

در صورتی که قصد اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران خود را دارید در انتخاب شرکت ارائه دهنده این خدمات بسیار دقت کنید. برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما کم های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند توسط برخی افراد در ساختمان شما صورت گیرد.

در صورتی که برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما شرق تهران به دنبال یک شرکت کاملا حرفه ای و کاربلد هستید که از حرفه و تجربه بسیار بالایی برخوردار باشد خدمات خود را به شرکت ما بسپارید؛ ما بیش از 30 سال است در این زمینه در حال ارائه خدمت به مشتریان هستیم و پروژه شما را به بهترین شکل ممکن مستحکم سازی و مقاوم می کنیم.

همراه متخصصین و نیروی های کار در ارتفاع شرکت ما کاملا دوره دیده و حرفه ای هستید و از طرف شرکت بیمه شده و مورد تایید می باشند. اگر نیاز به مشاوره دارید همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به همراه بازدید حضوری از محل پروژه شما خدمت شما ارائه دهیم.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

2 نظر در “پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

  1. Avatar
    محرمی می گوید :

    پیچ و رولپلاک نما در کدام مناطق شرق تهران انجام میدین؟

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      سلام خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان رو در کل مناطق شرق تهران انجام میدیم. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *