جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان | پارسیان راپل

جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان

جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان یکی از اصلی ترین دغدغه های مالکین ساختمان ها در فصل سرما می باشد؛ زیرا به دلیل بارندگی های بسیار زیادی که در فصل زمستان، پاییز و بهار وجود دارد نشت آب از نمای ساختمان موجب خراب شدن دیوارهای داخلی خانه شده و به مرور زمان به دلیل شدت گرفتن نشتی آب از نمای ساختمان موجب خراب شدن سقف و کف خانه می شود.

اما راه چاره چیست و چطور می توان موجب جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان شد؟ در پاسخ به این سوال بگوییم که تنها راه چاره برای خلاص شدن از نشتی آب از نمای ساختمان اجرای خدمات آب بندی نما و عایق کاری کردن نمای ساختمان می باشد.

آب بندی نما و عایق کردن سطح نمای ساختمان موجب آب گریز شدن سطح نما شده و در نتیجه موجب جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان می شود. برای اجرای خدمات آب بندی کردن نمای ساختمان راه کارهای بسیار مختلفی وجود دارد که در این نوشته به نحوه اجرای عایق بندی نما و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان خواهیم پرداخت.

عایق کاری نما و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان

عایق کاری یا همان آب بندی نما امروزه با استفاده از متریال های مختلفی انجام می شود. برای این که نمای ساختمان شما عایق بندی و آب بندی شود در مرحله اول نمای ساختمان شما باید توسط مجری اجرای آب بندی نمای ساختمان برسی و بازدید شود و پس از بازدیدهای اولیه از نمای ساختمان شما بهترین روش برای جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان خدمت شما عزیزان پیشنهاد شود.

بطور کلی برای جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان روش‌ها و بخش‌های مختلفی در نمای ساختمان وجود دارد که توسط مجریان اب بندی نمای ساختمان برسی می شود و سپس با توجه به کارشناسی های انجام شده از سطح نمای ساختمان شما بخش های مختلف در نمای ساختمان شما عایق کاری می شود. برخی از مراکزی که در زمان جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان برسی می شود به شرح زیر می باشند:

  • برسی بند سنگ های نمای ساختمان
  • برسی قاب پنجره های و قسمت هایی که از آن اب به داخل ساختمان نشتی می کند.
  • برسی سطح نما و قسمت هایی که دارای نمزدگی یا ترک می باشند.

قسمت هایی که ذکر کردیم از جمله بیشترین قسمت هایی می باشند که در اکثر ساختمان ها به دلیل جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان عایق کاری و آب بندی می شوند.

اجرای خدمات آب بندی و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان یکی از خدمات کاملا تخصصی شرکت ما می باشد. در صورتی که نیازمند خدمات آب بندی نما هستید و قصد جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان خود را دارید با مشاورین و کارشناسان شرکت ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

شرکت ما با نام تجاری ارتفاع کاران پارسیان راپل یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات کار در ارتفاع از جمله آب بندی نما، پیچ و رولپلاک نما، عایق کاری نما و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان و نماشویی می باشد.

جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان | پارسیان راپل
جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان

جمع بندی

خدمات جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان یک خدمات کاملا پیچیده و متفاوت می باشد و امروزه با استفاده از متریال های مختلفی همچون مواد نانو، چسب های مخصوص آب بندی نما، رنگ های مخصوص جلوگیری از نشت آب، ایزوگام و سیمان انجام می شود.

برای این که بدانید چه نوع مواد یا متریال در نمای ساختمان شما مناسب جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان می باشد باید با یک مخصص کار در ارتفاع که تخصص بسیار بالایی در زمینه اجرای اب بندی نما دارد در ارتباط باشید.

شرکت ما یکی از بهترین مجری های ارائه دهنده خدمات اب بندی نما، پیچ و رولپلاک نما و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان می باشد و بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. جهت دریافت مشاوره از ما همین حالا با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را در خصوص جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان خدمت شما ارائه نماییم.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *