آب بندی نما با طناب بدون نیاز به داربست | پارسیان راپل

آب بندی نمای ساختمان

آب بندی نما یکی از نیاز های اصلی هر ساختمان پس از ساخت می باشد. امروزه مشتریان بسیاری به ما تماس میگیرند و به دنبال اجرای خدمات آب بندی نمای ساختمان می باشد و بر این سوال تاکیید دارند که این خدمات چطور و با چه متریالی اجرا می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خدمات آب بندی کردن نمای ساختمان با استفاده از موادهای نانو مخصوص آب بندی و متریال های مختلفی قابل اجرا و انجام است و برای دسترسی به نمای ساختمان از روش راپل کاری استفاده می شود.

روش اجرای آب بندی نما

امروزه روش های مختلفی وجود دارد که خدمات آب بندی کردن نمای ساختمان با استفاده از آن روش ها قابل اجرا و انجام می باشد. اما نکته ای وجود دارد این است که چه نوع روشی و چه نوع موادی برای اجرای آب بندی کردن نما بیشترین بازدهی را دارد! پاسخ به این سوال کاملا شفاف است بازدهی و اجرای هر روش و هر موادی در هر پروژه ای متفاوت است و ممکن است در یک محل یک نوع روش جوابگو باشد و ممکن است در یک پروژه دیگر یک روشی دیگر.

حال میخواییم با این مورد اشنا شویم که اصلا چه روش ها و مواد هایی برای آب بندی نمای ساختمان وجود دارد؟ روش ها و موادهای مخصوص اب بندی نمای ساختمان به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از عایق های حرارتی مخصوص آب بندی نما
  • استفاده از چسب های مخصوص اب بندی مانند چسب z90
  • استفاده از چسب بتن، سیمان سفید و چسب z90
  • استفاده از رنگ های اکریلیک که قابلیت عایق بندی سطوح را دارا می باشند.
  • استفاده از ایزوگام
  • استفاده از چسب های آکواریوم و…

روش های ذکر شده از جمله روش ها و متریال های قابل استفاده در نمای ساختمان به جهت آب بندی کردن نمای ساختمان می باشد که توسط شرکت ارتفاع کاران پارسیان راپل استفاده و اجرا می شود.

به طور کلی برای اجرای خدمات آب بندی نمای ساختمان نکات بسیار زیادی وجود دارد که نیازمند تجربه و تخصص بالایی می باشد تا پروژه شما با بهترین کیفیت ممکن آب بندی و عایق شود. شرکت ما قبل از اجرای هر کاری اول سطوح نمای ساختمان شما را برسی و بازدید می‌کند سپس پس از برسی های انجام شده از سطح نمای ساختمان بهترین روش را برای شما مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد.

انواع سطوحی که قابلیت آب بندی را دارا می باشند

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چه سطوحی در نمای ساختمان قابلیت آب بندی نما را دارا می باشند در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برخی از سطوحی که در نمای ساختمان قابلیت آب بندی کردن را دارند به شرح زیر می باشد:

  • نماهای سیمانی
  • نماهای کامپوزیتی
  • نماهای سنگی
  • نماهای شیشه ای
  • نماهای سرامیکی

نماهای ذکر شده از جمله نماهایی می باشند که بسیار آنها با گذشت زمان و با نفوذ آب به سطوح نیاز به آب بندی کردن دارند. شرکت ما کلیه سطوح نمای ساختمان را با استفاده از بهترین متریال ها و استراتژی های مختلفی آب بندی میکند.

آب بندی نمای ساختمان با طناب بدون نیاز به داربست | پارسیان راپل
آب بندی نمای سیمانی

آب بندی نمای سیمانی

نماهای سیمانی یکی از پر تقاضا ترین سطوح برای اجرای خدمات اب بندی نمای ساختمان می باشد. سطوح سیمانی در نمای ساختمان جذب آب بسیار زیادی نسبت به سایر متریال های دیگر دارند به همین دلیل آب بندی نمای ساختمان یکی از ضرورت هایی می باشد که در هر ساختمانی باید اجرا و انجام شود.

برای آب بندی نمای سیمانی روش های بسیار مختلفی وجود دارد امروزه هر کدام از روش ها با توجه به موقعیت جغرافیایی محل پروژه شما برسی و کارشناسی شده و در نهایت بهترین روش برای شما اجرا می شود. به طور کلی آب بندی نمای سیمانی با موادهایی همچون چسب Z90، عایق های حرارتی اکریلیک، سیمان سفید و چسب بتن و… اجرا می شود که مقاوت های بسیار خوبی در برابر نفود آب به نمای ساختمان دارند.

آب بندی نمای سیمانی با استفاده از چسب Z90 به دو صورت اجرا می شود؛ در روش اول از این چسب در کلیه سطح نما اجرا با استفاده از قلم یا قلتک اجرا می شود و در روش دوم با ترکیب چسب Z90 به همراه سیمان سفید و چسب بتن با استفاده از پاشش به صورت پمپ یا اجرا با قلم در سطوح نما اجرا می شود.

آب بندی نمای سنگ

آب بندی نمای سنگی معمولا در بند کشی سنگ ها اجرا می شود. با گذشت زمان بند سنگ ها مقاومت و خاصیت خود را از دست می دهند از همین رو با وجود بارندگی هایی که در فصل های بارندگی پیش می آیند آب به داخل سطح نما و پشت سنگ ها نفوذ می کند که هم موجب خراب شدن سنگ شما، هم موجب شل شدن سنگ های نما می شود که خطر ریزش سنگ ها از سطح نما را ایجاد می‌کند، و هم نیازمند اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما می شوید.

آب بندی نمای سنگی توسط شرکت ما به بهترین شکل ممکن با ترکیب چند محلول مخصوص بندکشی سنگ که حالت ضد آب دارند اجرا می شود. شرکت ما خدمات آب بندی نمای ساختمان سنگی را با استفاده از دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

در صورتی که نیازمند خدمات آب بندی نمای سنگی هستید حتما قبل از نفوذ آب به پشت سنگ های سطح نمای ساختمان خود این کار را انجام دهید تا از وقوع ایجاد خطرات احتمالی سنگ ها از سطح نمای ساختمان خود جلوگیری کنید.

در زمان اجرای خدمات آب بندی نمای سنگی تمامی بندهای سنگ های نمای ساختمان شما مجددا باید با بند کشی شود تا به صورت کامل از نفوذ آب به پشت سنگ ها از طریق بند ها و درز های سنگ ها جلوگیری شود.

آب بندی نما با طناب | پارسیان راپل
آب بندی نمای شیشه ای

آب بندی نمای شیشه ای

آب بندی نماهای شیشه ای معمولا پس از ساخت ساختمان ها انجام می شود اما با گذشت زمان و از بین رفتن مقاومت متریال ممکن است آب به داخل نمای شیشه ای نفوذ کند. برای اجرای خدمات آب بندی نما چندین روش وجود دارد که هر کدام از روش ها بستگی به نوع شیشه کار شده در نمای ساختمان شما دارد.

مثلا از نمای ساختمان شما نمای کرتین وال باشد نحوه اجرای آب بندی کردن آن با اجرای آب بندی نمای شیشه سکوریت و نماهای پنجره دار شیشه ای کاملا متفاوت بوده و با توجه به نوع نمای ساخته شده در ساختمان شما فرآیند آب بندی انجام می شود.

معمولا آب بندی نمای ساختمان در مرحله اول به صورت شستشو شیشه با فشار آب با استفاده از واترجت انجام می شود تا قسمت هایی که در نما نشتی آب دارند شناسایی شود. سپس با توجه به جنس نمای ساختمان شما سطوحی که آب به آنها نفوذ میکند با استفاده از چسب هایی مانند چسب آکواریوم یا لاستیک مخصوص آب بندی نما یا پروفیل های مخصوص شیشه های نما این فرآیند اجرا و انجام می شود.

در صورتی که نمای شیشه ای ساختمان شما نیازمند خدمات آب بندی نمای شیشه ای می باشد همین حالا با ما تماس بگیرید تا پروژه شما را برسی نماییم و در نهایت بهترین روش را برای شما پیشنهاد کنیم. مشاورین و کارشناسان شرکت ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

سخن نهایی

خدمات آب بندی نمای ساختمان یک خدمات کاملا تخصصی و تجربی می‌باشد؛ برای این که نمای ساختمان شما به بهترین شکل ممکن اب بندی شود و از نفود اب به سطح نمای ساختمان شما جلوگیری شود باید، این خدمات مهم و حساس را به یک شرکت کاربلد و مطمئن همانند شرکت ما که از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار است اجرا شود.

شرکت ما تا به حال بیش از 1000 پروژه آب بندی نمای ساختمان در سراسر کشور از جمله تهران انجام داده و است و تا به حال تمامی ساختمان ها و پروژه هایی که توسط شرکت ما آب بندی شده اند کاملا ایمن بوده و هیچ گونه نفوذ آب به سطح نما پس از اجرای آب بندی به شرکت ما گزارش نشده است.

تمامی اکیپ شرکت ما در زمینه راپل کاری کاملا کاربلد و حرفه ای بوده و خدمات آب بندی نما را با بهترین شکل ممکن و با بیش از 10 استراتژی اجرایی مختلف برای شما مشتریان عزیز انجام می دهند. جهت دریافت مشاوره از ما کافیست همین حالا با ما تماس گرفته و یا از طریق فرم تماس موجود در سایت درخواست مشاوره خود را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنیم.

تلفن تماس مرکز پاسخ دهی مشتریان: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

3 نظر در “آب بندی نمای ساختمان

  1. Avatar
    خانم ایمانی می گوید :

    سلام به چه موادی آب بندی نمای ساختمان رو انجام میدین؟

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      بسیار خوشحالیم که محتوای نوشته شده مورد پسندتون بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *