نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان بدون داربست با راپل

نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان

همان طور که می‌دانید نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان امروزه در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. زیرا بنرها و تابلوهای تبلیغاتی یکی از اصلی ترین عناصر دیده شدن کسب و کارها در ساختمان ها می‌باشد؛ و از آنجایی که برخی از ساختمان ها به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارند استفاده از بنر و تابلوهای تبلیغاتی در نمای آن ساختمان ها بسیار مناسب برای دیده شدن کسب و کارها می باشد موجب درخواست و تقاضای بسیار زیادی شده است.

برای این که بخواهید به نصب تابلو، بنر یا تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان بپردازید نیاز به یک ابزار به جهت درستی به نمای ساختمان دارد که آن ابزار ها و روش ها شامل: بستن داربست، جرثقیل و استفاده از یک نیروی راپل کار می باشد که هر کدام از این ابزار ها و روش ها دارای مزایا و معایب هایی می باشند که در ادامه به نقد و برسی و معرفی هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت.

نصب بنر و تابلو در نمای ساختمان با طناب راپل

همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم برای دسترسی به نمای ساختمان نیاز به یک روش یا ابزار به جهت دسترسی به نمای ساختمان برای نصب یا تعویض بنر داریم؛ در این بخش از نوشته قصد داریم به نقد و برسی و نحوه اجرای نصب بنر در نمای ساختمان با طناب بپردازیم.

نصب یا تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان با روش راپل یا همان یکی از کم هزینه ترین و سریع ترین روش هایی می باشد که شما می توانید انتخاب کنید. در این روش برای نصب بنر با طناب شما فقط هزینه یا همان اجرات نصب بنر در ارتفاع را به راپل کار خواهید پرداخت و هیج هزینه اضافه دیگری همچون پرداخت هزینه به بستن داربست یا اجاره جرثقیل نخواهید پرداخت.

نصب بنر و تابلو در نمای ساختمان با طناب دقیقا مشابه کوهنوردی در ارتفاع می باشد؛ در این روش یک نیروی مختصص کار در ارتفاع با استفاده از طناب های مخصوص کار در ارتفاع از نمای ساختمان شما فرود آیند و در قسمت هایی که قصد نصب یا تعویض بنر در نمای ساختمان داشته باشید توفق کرده و اقدام به انجام این کار می‌کنند.

نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان بدون داربست با راپل
نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان بدون داربست با راپل

هزینه نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان

هزینه نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان بستگی به متراژ، ابعاد و تعداد بنر و تابلو مورد نظر برای نصب یا تعویض در نمای ساختمان دارد. برای این که بدانید هزینه یا قیمت نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان چقدر می باشد باید با مشاورین و کارشناسان شرکت ما در ارتباط باشید تا با برسی وضعیت فعلی نمای ساختمان و اندازه بنرها قیمت حدودی نصب بنر در نمای ساختمان با طناب را خدمت شما اعلام نمایند.

در صورتی که برای نصب بنر یا تعویض بنرهای تبلیغاتی در نمای ساختمان خود نیاز به مشاوره دارید همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به همراه قیمت اجرای پروژه خدمت شما مشتریان عزیز ارسال نماییم.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

نصب بنر و تابلو در نما چگونه انجام می شود؟

یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان از ما پرس و جو می کنند این است که نصب یا تعویض بنر و تابلو در نما چگونه و با چه متریالی نصب می شود؟ در پاسخ به این سوال به این سوال باید بگوییم که در مرحله اول بنرهای مورد نظر به جهت نصب در نمای ساختمان توسط کارشناسان شرکت ما برسی و بازدید می شود.

سپس پس از برسی های اولیه از بنرها با توجه به موقعیت نصب بنرها و تابلوها در نمای ساختمان از ابزارها و متریال هایی مانند پیچ و رولپلاک، چوب، چسب و طناب ها به جهت نصب بنر و تابلو در نمای ساختمان استفاده می شود. البته نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که بهترین روش و متریال برای نصب بنر در نمای ساختمان اجرا بصورت پیچ و رولپلاک نما می باشد؛ در این روش نبرها با استفاده از پیچ و رولپلاک به نمای ساختمان پیج می شوند.

نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان بدون داربست با راپل
نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان داربست با راپل

سخن نهایی

نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان یک خدمات کاملا تخصصی می باشد که در نصب آن باید دقت بسیار زیادی کرد؛ از آنجایی که بنرها جنس نازکی دارند باید جوری نصب شوند که در شرایط بد آب و هوایی به دلیل وزش باد بالا هیچ گونه پارگی ای به بنرها ایجاد نشود.

شرکت ما با نام تجاری پارسیان راپل یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر نمای ساختمان بدون داربست می باشد و با کلیه چالش ها و روش های کار در ارتفاع آشنا می باشد؛ در صورتی که نیاز به نصب یا تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان داشته باشید این خدمات را با بهترین قیمت ممکن و بصورت فوری برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم.

جهت دریافت مشاوره برای نصب و تعویض بنر و تابلو در نمای ساختمان بدون نیاز به بستن داربست و با دسترسی طناب با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به خدمت قیمت اجرا خدمت شما اعلام نماییم.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *