نصب داکت در نمای ساختمان | پارسیان راپل

نصب داکت در نمای ساختمان

اگر نیاز به نصب داکت در نمای ساختمان را دارید شرکت ما می توانید این خدمات را برای شما مشتریان عزیز بدون نیاز به بستن داربست انجام دهد. در برخی از مواقع در قسمت هایی که نمای ساختمان سیم ها، یا لوله های کولر گازی و آویزان می باشد که موجب زشت شدن نمای ساختمان و همچنین پوسیده شدن سیم ها در نمای ساختمان می شود.

برای این که هم از زشت شدن نمای ساختمان و هم از پوسیده شدن سیم ها یا لوله در نمای ساختمان جلوگیری کنید؛ نیاز به نصب داکت در ارتفاع را دارید! اما برای بستن یک داکت در نمای ساختمان بستن داربست از هزینه بسیار بالایی برخوردار می باشد و ممکن است شما را از انجام این عمل پیشمان کند.

شرکت ما خدمات نصب داکت در نمای ساختمان را بدون نیاز به بستن داربست در ارتفاع نمای ساختمان شما بصورت راپل کاری انجام می دهد و شما در قبال انجام این خدمات فقط دستمزد یا همان اجرت نصب داکت را به شرکت ما پرداخت می‌کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای نصب داربست را ندارید.

نصب داکت در نمای ساختمان بدون داربست

همان طور در بند قبلی به این موضوع اشاره کردیم برای بستن داکت در نمای ساختمان نیازی به بستن داربست ندارید. کلیه فرآیند اجرای این خدمات بصورت راپل و با استفاده از روش کار در ارتفاع بصورت کوه نوردی انجام می شود.

ما داکت هایی که مد نظر شما می باشد را با استفاده از روش پیچ و رولپلاک نما در نمای ساختمان شما پیچ میکنم و برای دسترسی به نمای ساختمان از طناب های کار در ارتفاع استفاده میکنیم. در نهایت درصورتی که قصد نصب داکت در ارتفاع بدون داربست یا کلایمر را دارید بهترین انتخاب برای شما روش دسترسی به نما با راپل می باشد.

نصب داکت در نمای ساختمان | پارسیان راپل
نصب داکت در نمای ساختمان بدون داربست با طناب

انواع داکت قابل نصب در نمای ساختمان

داکت ها دارای مدل های مختلفی می باشند که ممکن است برخی آنها به دلیل نوع طراحی و کاربردی که دارند قابلت نصب در نمای ساختمان را نداشته باشند. به طور کلی برخی از داکت هایی که در نمای ساختمان قابلیت نصب و اجرا را دارند به شرح زیر می باشند:

  • داکت ساده یا داکت پشت چسبی
  • داکت شیاردار
  • داکت پارتیشن دار

مواردی که ذکر شده از جمله داکت های قابل نصب در نمای ساختمان می باشند. برای این که بدانید چه نوعی داکتی مناسب نصب در نمای ساختمان شما می باشد؛ بهتر است در زمان خرید داکت مشاوره های لازم را دریافت نمایید و در نهایت اقدام به خرید داکت کنید.

هزینه نصب داکت در ارتفاع چقدر می باشد؟

هزینه نصب داکت در ارتفاع بستگی به میزان ابعاد، تعداد و متراژ داکتی که باید در نمای ساختمان نصب شود دارد. برای این که از هزینه و اجرت اجرای این خدمات در نمای ساختمان خود برخوردار شوید باید با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم درباره تعداد، متراژ و ابعاد داکت ها به همراه یک عکس از نمای ساختمان خود به ما ارسال نمایید تا شما را راهنمایی کرده و پیش فاکتور هزینه نصب داکت در ارتفاع را برای شما ارسال نماییم.

شرکت ما با نام تجاری پارسیان راپل ارائه دهنده خدمات کار در ارتفاع و تعمییرات نمای ساختمان بدون داربست می باشد که کلیه خدمات خود را بصورت راپل کاری و با دسترسی طناب انجام می دهد. در صورتی که قصد نصب داکت روی نمای ساختمان خود را دارید با ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را درباره نصب داکت در نمای ساختمان از ما شرکت ما دریافت نمایید.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *