پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما یکی از خدمات پارسیان راپل می‌باشد؛ در این نوشته قصد داریم درباره خدمات شرکت خود و درباره هر آنچه که باید درباره خدمات پیچ و رولپلاک نما بدانید اطلاعاتی را به شما کارفرمایان عزیز ارائه دهیم.

همانطور که می‌دانید از زمان گذشته تا به حال نمای ساختمان ها با استفاده از متریال های مختلفی مانند سیمان، سنگ، کاشی و سایر متریال دیگر ساخته شده و مقاوم سازی می‌شود. و در بیشتر مواقع دیده ایم که بعد از گذشت مدتی سنگ های روی نما دچار ریزش شده و خسارت های جبران ناپذیری را به بار میاورد.

اما با وجود این اتفاقات چطور است که هنوز هم متریال سنگ کاری نما همچنان محبوب است و افراد زیادی در سراسر جهان برای مقاوم سازی و زیبایی نما از این متریال استفاده می کنند.

در جواب این سوال باید بگوییم که مهمترین دلیلی که از محبوبیت این متریال نکاسته است مقاوم سازی نمای ساختمان با استفاده از پیچ و رولپلاک نما است.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه سنگ های نما در ساختمان های بزرگ بعد از سال ها همچنان در جای خود ثابت هستند؟ آیا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آسیبی به سنگ های نما نمی زند؟ در چند سال اخیر در کنار زیبایی استحکام هم در نمای ساختمان های مرتفع حرف اول را می زند.

استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما باعث تثبیت و استحکام سنگ ها می شود و خطر شل شدن و افتادن آن ها به صفر می رسد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از خدماتی است که در ارتفاع و بدون هیچ گونه داربستی انجام می شود. سقوط سنگ های ساختمان همیشه یک معضل بزرگ بوده است و تنها راهی که می توان برای همیشه سنگ را در جای خود ثابت کرد پیچ کردن سنگ نما است.

لوازم و تجهیزاتی که برای این کار به کار می رود با سایر کارهای ساختمانی متفاوت هستند و هر کسی قادر به انجام این کار نیست. معمولا راپل کاران پیچ و رولپلاک نما با طناب را انجام می دهند و بدون تخصص این کار پیش نخواهد رفت.

معمولا برای پیچ و رولپلاک نما کردن سنگ نما پارامترهای مختلفی را در نظر می گیرند و برای همه ی نماها از یک تجهیزات ثابت استفاده نمی شود. اسکوپ کردن سنگ ساختمان یا پیچ و رولپلاک کردن برای تمامی سنگ ها به کار گرفته می شود و محدودیتی در استفاده ندارد

اما ضرورت استفاده از آن در ساختمان هایی که از سنگ های گرانیتی و بزرگ استفاده شده است دو چندان است. چون هر چه سنگ سایز بزرگ و وزن زیادی داشته باشد امکان سقوط آن بیشتر است. پس اسکوپ کردن می تواند خطر سقوط را تا حد زیادی کاهش دهد.

ویدیوی زیر یکی از نمونه کارهای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما توسط اکیپ کار در ارتفاع شرکت پارسیان راپل می باشد. همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده خواهید کرد کلیه مراحل پیچ کردن سنگ نما بصورت کاملا اصولی و دقیق انجام خواهد شد.

قیمت پیچ و رولپلاک نما چقدر می باشد؟

قیمت پیچ و رولپلاک نما همانند سایر خدمات ساختمانی دیگر یکی از مهم ترین مسائل در انجام دادن یا انجام ندادن یک نیازمندی ضروری برای ساختمان می باشد. به طور کلی قیمت پیچ و رولپلاک نما کاملا بستگی به نمای ساختمان شما دارد و قیمت اجرای این خدمات کاملا بسته به نمای ساختمان شما مشخص می شود.

برای این که از قیمت اجرای خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان خود خبر دار شوید باید با مشاورین و کارشناسان کار در ارتفاع در ارتباط باشید.

متخصصین کار در ارتفاع با برسی های اولیه از نمای ساختمان شما میزان متریال لازم + مدت زمان اجرای پروژه را برسی می کنند و قیمت اجرای پروژه را با توجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما مشخص می کنند. به طور کلی برخی از مهم ترین عواملی که برای تخمین قیمت پیچ و رولپلاک نما برسی می شوند به شرح زیر می باشند:

  • برسی ابعاد و اندازه سنگ های نصب شده در نمای ساختمان.
  • برسی اندازه ارتفاع و متراژ کلی نمای ساختمان.
  • برسی تعداد پیچ لازم برای اسکوپ سنگ نما.
  • برسی میزان سنگ زیرش کرده از نما و تعداد سنگی که قرار است در نمای ساختمان نصب شود.

مواردی که ذکر کردیم از جمله مهم ترین عوامل در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشند؛ در صورتی که قصد استعلام قیمت را دارید می توانید با مشاورین کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا با برسی های اولیه از نمای ساختمان شما قیمت اجرای این خدمات را خدمت شما اعلام نمایند.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نما در تهران

ضرورت پیچ و رولپلاک نما در ساختمان ها

پیچ و رولپلاک کردن سنگ ها به یک ضرورت در نمای ساختمان ها تبدیل شده است. چون این قسمت از ساختمان بایستی از مقاومت بیشتری نسبت به بخش های دیگر برخوردار باشد. رطوبت و در معرض باد و طوفان همگی باعث فرسودگی و کاهش مقاومت نما می شود.

سنگ ها در کنار زیبایی که به نما می بخشیدند مقاومت بالایی هم دارند؛ اما زمانی که در معرض رطوبت، سرما و گرما قرار می گیرند امکان افتادن آن ها وجود دارد. در ساختمان های مرتفع این اتفاق خطر آفرین است و می تواند به قیمت جان افراد و آسیب به لوازمی باشد که در محل ریزش قرار دارند تمام شود.

پیچ و رولپلاک نما برای محکم کاری سنگ ها در تمام جهان انجام می شود و خدمتی نیست که مختص یک محیط با یک شرایط جوی ثابت باشد. سرما، گرما، زلزله، باد و … همگی در دراز مدت باعث تخریب ساختمان می شود.

بیشتر افراد پیچ کردن سنگ نمای ساختمان را از همان ابتدای کار انجام می دهند و این کار را موکل به زمانی که سنگ ها در حال ریزش هستند و یا خسارتی به بار آورند نمی کنند.

ترمیم سنگ نمای ساختمان می تواند به شیوه های مختلفی انجام می شود. در ساختمان های کوچک ممکن است از مصالح ساختمانی برای ترمیم استفاده کنند و ریزش سنگ ها آسیب چندانی به دنبال نداشته باشد؛ اما در ساختمان های بزرگ امکان ترمیم با روش های قدیمی وجود ندارد و روش های مدرن و مستحکم تری جایگزین شده اند.

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک نما با طناب

شاید برایتان سوال باشد که چگونه می توان پیچ و رولپلاک  نما را بدون داربست انجام داد؟ همانطور که می دانید هر چه ارتفاع ساختمان زیاد باشد امکان پیچ و رولپلاک کردن آن با داربست وجود ندارد. شرکت های زیادی هستند که مجری کار در ارتفاع هستند.

راپل کاری یا کار با طناب در نمای ساختمان ها توسط شرکت های متخصص در این زمینه انجام می شود. شرکت پارسیان راپل در زمینه پیچ و رولپلاک کردن نما با طناب، نماشویی ، کفسابی ، نقاشی نمای ساختمان و … بیش از دو دهه است که فعالیت می کند.

خدمات مربوط به پیچ کردن سنگ نما با ضمانت انجام می شود و مالکان ساختمان دیگر نگرانی بابت ریزش سنگ ها و پرداخت خسارت های سنگین نیستند.

بعد از اجرای سنگ نمای ساختمان معمولا پیچ و رولپلاک نما هم انجام می شود. بیشتر ماکان ساختمان ها به این نتیجه رسیده اند که پیشگیری بهتر از درمان است و به تر است قبل از ریزش سنگ ها مراحل ثبت دائمی آن ها را انجام داد.

در ساختمان های مرتفع این عمل با استفاده از راپل یا طناب انجام می شود. از آنجا که بعد از سنگ کاری نما مشکلات نصب داربست و هزینه بر بودن این عمل وجود دارد پس مالکان ساختمان برای پیچ کردن سنگ ها روش استفاده از طناب یا راپل را انتخاب می کند.

اگر توجه کنید در بیشتر شهرهای بزرگ نصب داربست با محدودیت همراه است و شهرداری ها به مالکان اجازه انجام این کار را نمی دهند. بخصوص اگر ساختمان تجاری و یا در یک منطقه شلوغ باشد تاثیر بدی روی سیما و کالبد شهر می گذارد و شهرداری برای تعمیرات اجازه نصب داربست را نمی دهد.

در شرایط این چنینی افراد متخصصی هستند که با تجهیزات بخصوصی پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما را انجام می دهند و هیچ گونه تغییری در بافت ساختمان ایجاد نمی کنند و از طرفی هم تجهیزات دست و پاگیری هم ندارند.

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نما با طناب

نحوه اجرای پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما

شاید در نگاه اول پیچ و رولپلاک نما کردن بسیار ساده باشد. اما باید گفت این متریال بسیار حساس و مهم است. چون شما ابتدا باید نوع سنگ به کار رفته در نمای ساختمان را بررسی کنید و سپس بدانید که سطح مقاومت سنگ و ضخامت آن در چه حدی است و چه پیچ و رولپلاک مناسب آن می باشد.

همه ی ساختمان هایی که از نمای سنگ کاری استفاده کرده اند بعد از مدتی شاهد افتادن سنگ های نما یا شل شدن آن ها شده اند. این مسئله بیشتر در فصول سرد سال بیشتر رخ می دهد. چون رطوبت باعث کاهش مقاومت سنگ ها و در نتیجه افتادن آنها می شود.

امروزه شهرداری های به کار بردن سنگ در نمای ساختمان را به امری اجباری تبدیل کرده اند و معمولا به ساختمان هایی که نمای آن کار نشده است پایان کار تعلق نمی گیرد. فرسایش تدریجی سنگ ها و ملات پشت سنگ ها ممکن است بعد از یک یا چند سال عمر صورت پذیرد.

پیچ و رولپلاک هایی که برای نمای ساختمان استفاده می شوند در واقع یک عدد پیچ گالوانیزه و یک عدد رولپلاک هستند که به خوبی جلوی ریزش سنگ های ساختمان را می گیرند.

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست یکی از محبوب ترین و ارزان ترین روش های تثبیت سنگ نمایی ساختمان است که اگر توسط متخصصین این کار انجام می شود می توان مطمئن بود که سنگ ها برای مادام عمر در جای خود ثابت شده اند و در برف و بوران خطر ریزش آن ها به صفر می رسد.

رولپلاک ها از جنس پلاستیک و به شکل مخروطی هستند. پیچ ها با بسته شدن بر روی رولپلاک ها مقاومت سنگ را تضمین می کنند. زمانی که پیچ و رولپلاک بر روی سنگ های نما کار شد ته پیچ ها با استفاده از بتونه پوشش داده می شود تا پیچ ها از دور معلوم نباشند و از زیبای سنگ های نما بکاهند.

در نحوه پیچ و رولپلاک نما کردن بایستی از پیچ هایی استفاده شود که مناسب سنگ است. تا نمای ساختمان کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهد و سنگ هم در فرآیند پیچ کردن آسیب نبیند.  معمولا سنگ هایی که در نمای ساختمان ها استفاده می شود از جنس سرامیک، سنگ نمای رومی، نمای تراورتن، نمای گرانیت، مرمر، سمیرم و … هستند که نحوه پیچ کردن بر روی هر سنگی متفاوت است. برای اینکه بتوان سال های زیادی مقاومت پیچ و سنگ را بالا برد باید جنس پیچ ها گالوانيزه باشند تا به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشوند و مقاومت خود را از دست بدهند.

پیچ هایی که در سنگ نما به کار گرفته می شوند توسط دریل تثبیت می شوند؛ اما نوع دریل هم باید با توجه به سنگ نما و نوع پیچ انتخاب شود. انتخاب پیچ و دریل نامناسب باعث شکسته شدن سنگ می شود.

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

نکات مهم در پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قابلیت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای بیشتر سنگ ها امکان پذیر نیست. گاها برخی از سنگ ها عرض نامناسب دارند و یا قطر بسیار زیاد یا خیلی کم دارند و همین عامل سبب می شود که پیچ کردن برای این سنگ ها انجام نشود.

برای ایمن کردن این سنگ ها از چسب های مرغوبی استفاده می کنند که دوام بالایی هم دارند. قطر سوراخ کاری در پیچ و رولپلاک کردن باید بین 6 ال 7 میلی متر باشد در غیر این اینصورت امکان پیچ کردن وجود ندارد.

بیشتر افراد بعد از چند سال عملیات پیچ و رولپلاک کردن را انجام می دهند اما هر چه این زمان کوتاه تر باشد برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود و مجبور نخواهید شد هزینه خسارت های پیش بینی نشده را بپردازید.

بادی توجه کنید که این عمل توسط هر کسی قابل انجام نیست. با توجه به اینکه این عمل توسط راپل کاران انجام می شود پس طبیعی است که افراد زیادی هستند که در زمینه ارتفاع کاری تخصصی ندارند. نیروهای حرفه ای باید توانایی کار در ارتفاع و کنترل سنگ را داشته باشند و بتواند این کار را به نحوی انجام دهند که آسیبی به نما وارد نشود.

اینکه چه تعداد پیچ را را برای یک نما به کارببرید باید نوع سنگ ها و اندازه ی آن ها را در نظر بگیرد. معمولا افراد بر این باورند که هر چه تعداد پیچ ها بیشتر باشد مقاومت هم به همان اندازه بیشتر است؛ اما باید بگویم که پیچ کردن زیاد در یک سنگ احتمال آسیب و خرد شدن در آن را بالا می برد و اگر حین مته کاری احتیاط نشود احتمال ترک برداشت سنگ حتمی است.

پس برای جلوگیری از این فاجعه بهتر است افرادی را برای این کار انتخاب کرد که تجربه موفقی در راپل و پیچ کردن سنگ با طناب دارند.

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
قیمت پیچ و رولپلاک نما

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما به چه صورت است؟ شاید پیچ و رولپلاک سنگ نما به ظاهر کاری هزینه بر باشد؛ اما اگر به مزایایی که به بار می نشیند فکر کنید خواهید فهمید که این عمل چقدر مقرون به صرفه است. پیچ و رولپلاک نما بدون داربست انجام می شود و شما هزینه های نصب و اجرای داربست را ندارید.

معمولا نوع سنگ ها، مساحت نما، جنس پیچ ها، شرکت مجری و … در تعین مقدار هزینه دخیل هستند. معمولا شرکت ها قبل از اجرای کار هزینه ها را به صورت تقریبی برآورد می کنند و این عمل در تصمیم گیری کمک شایانی می کند.

در پیچ و رولپلاک نما هزینه لوازم مصرفی بسیار مهم است هر چه قیمت پیچ و رولپلاک ها کمتر باشد هزینه پایانی شما هم کمتر خواهد بود.

دستمزد راپل کار یکی دیگر از عوامل تعیین کننده ی قیمت این خدمات است. در شرکت پارسیان راپل هزینه راپل کاران و مجریان این خدمات بسیار مناسب است و نکته ی مهمی که وجود دارد این است که خدمات تضمین شده ای را برای شما انجام می دهند.

تکنسین های غیر حرفه ای با حداقل دستمزد تنها وقت و انرژی و هزینه ی شما را هدر می دهند. پس اگر تخصص و کیفیت کار برای شما در اولویت است بهتر است مجموعه پارسیان راپل را برای پیچ کردن نما انتخاب کنید و زمان نصب و هزینه پرداختی را به حداقل برسانید.

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
مجری پیچ و رولپلاک نما

مجری پیچ و رولپلاک نما

اگر به دنبال یک مجری مطمئن و کار بلد به جهت اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و همچنین پیچ کردن سنگ نمای ساختمان می خواهید شرکت ما برای شما قطعا بهترین انتخاب خواهد بود. شرکت پارسیان راپل با توجه به سابقه بیست ساله ای که در زمینه اجرای خدمات کار در ارتفاع دارد تجربه کاملی در اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارد و این خدمات حساس را برای شما مشتریان عزیز با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

انتخاب یک مجری مناسب برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند کار سختی برای شما باشد زیرا پیدا کردن افرادی متخصص و حرفه ای در زمینه خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان دشوار می باشد. ما به شما اطمینان میدهیم که این خدمات را به بهترین شرکت ممکن برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم.

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نمونه کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

تصاویر زیر برخی از نمونه کارهای انجام شده از خدمات پیچ و رولپلاک نما شرکت ارتفاع کاران پارسیان راپل می باشد. تصاویر از دو پروژه اخیر انجام شده توسط شرکت می باشد در صورتی که قصد مشاهده تمامی نمونه کارها را دارید صفحه نمونه کار های پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان را برسی نمایید.

عکس و فیلم نمونه کار پیچ و رولپلاک نما شرکت ما (جهت مشاهده کلیک کنید)

5 حقایق ناگفته پیچ و رولپلاک نما

در این بخش از نوشته که مهم ترین بخش از این نوشته است قصد داریم به معرفی 5 حقایق ناگفته درباره پیچ و رولپلاک نما بپردازیم که دانستن آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر آن موارد را بدانید قطعا پیچ کردن سنگ نمای ساختمان شما به درستی انجام خواهد شد.

  1. اولین مورد از حقایق ناگقته پیچ و رولپلاک نما این است که حتما در زمان انجام پیچ و رولپلاک نما به بسته شدن صحیح پیچ ها باید توجه ویژه ای شود.
  2. پس از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان حتما سطوح کلیه پیچ ها با استفاده از بتونه پوشش داده شود تا در طولانی مدت پیچ ها مقاومت خود را از دست ندهند.
  3. حتما توجه شود که پیچ هایی که قرار است برای مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان اجرا شوند از جنس پیچ های گالوانیزه و نوع چهارسو باشند.
  4. از رولپلاک های مخصوص پیچ کردن سنگ نمای ساختمان که مقاومت بالایی دارند استفاده شده و در فاصله های مناسب برای اسکوپ سنگ ها استفاده شود.
  5. پیچ هایی که قرار است به جهت اسکوپ سنگ نما استفاده شوند حتما مناسب ضخامت سنگ نمای ساختمان شما باشند تا مستحکم سازی و مقام سازی نما به بهترین شکل انجام شود.

مواردی که ذکر شد از جمله مهم ترین حقایق ناگفته درباره پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد که حتما باید توسط ارائه دهندگان این خدمات به درستی انجام شود. در صورتی که هر کدام از موارد ذکر شده به درستی انجام نشود کیفیت کار انجام شده پایین می آید و نمای ساختمان شما ایمنی بالایی ندارد.

پیچ و رولپلاک نما | پارسیان راپل
پیچ و رولپلاک نما

پادکست پیچ و رولپلاک نما

پادکست پیچ و رولپلاک نما پارسیان راپل یک اطلاعات بسیار کامل از خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد. در این پادکست هر آنچه که باید درباره پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدانید را بصورت صوتی برای شما مشتریان عزیز ارائه کرده ایم تا به راحتی با اطلاعات مهم مربوط به این خدمات آشنا شوید.

در صورتی که فرصت کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید حتما پادکست پیچ و رولپلاک نما پارسیان راپل را بصورت کامل گوش کنید تا با مهم ترین اطلاعات لازم درباره این خدمات آشنا شوید.

سخن نهایی

خدمات پیچ و رولپلاک نما یک خدمات بسیار مهم و اساسی در هر ساختمان می باشد. اگر نیاز به خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان دارد حتی یک لحضه ام غفلت نکنید و این خدمات را به شرکت های ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بسپارید.

شرکت ما خدمات پیچ و رولپلاک نما را با بهترین قیمت ممکن بصورت کاملا تخصصی و تضمینی برای شما مشتریان عزیز در تهران و کرج و سایر نقاط کشور با بهترین قیمت در کمترین زمان انجام می هد. پس جهت دریافت مشاوره همین حالا با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگرید و مشاوره های لازم را از ما دریافت نمایید.

تلفن تماس مشاورین شرکت: 09351751305

سوالات متداول

برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از پیچ های گالوانیزه استفاده می‌شود.
هزینه پیچ و رولپلاک نما بصورت پیچی یا بصورت کنترات محاسبه می شود.
پیچ و رولپلاک نما با طناب و بدون استفاده از داربست انجام می شود.
پیچ‌های ۵ سانتی الی ۷ سانتی بهترین سایز پیچ با توجه به ضخامت سنگ نما برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد.
طبق استانداردهای جهانی بهترین فاصله برای نصب پیچ و رولپلاک نما هر ۴۰ سانت یک پیچ می باشد.

41 نظر در “پیچ و رولپلاک نما

  1. Avatar
    رزاقی می گوید :

    سلام میخواستم بدونم قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چقدر است؟

  2. Avatar
    حقگو می گوید :

    میخواستم ازتون برای اجرای پیچ و رولپلاک نما منزلمون تشکر کنم جدا از کار خوب و تمیز از پرسنل خوش برخوردتون هم تشکر میکنم

  3. Avatar
    احسان می گوید :

    نمونه کارهای عالی مخصوصا در پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در مرحله همرنگ سازی بتونه ته پیچ ها فوق العاده انجام شد ممنونم ازتون

  4. Avatar
    صادقی می گوید :

    یک شرکت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان حرفه ای و با سابقه در تهران و کرج .

  5. Avatar
    فلاحی می گوید :

    قیمتها چرا با همه جا فرق میکند.پیچ و رولپلاک نما در شرکت شما بسیار خوب و ارزان است. ممنون اقای اکبری بابت خدمات

  6. Avatar
    فلاحی می گوید :

    قیمتها چرا با همه جا فرق میکند.پیچ و رولپلاک نما جهان فرود بسیار گران و در شرکت شما بسیار خوب و ارزان است. ممنون اقای اکبری بابت خدمات

  7. Avatar
    رضایی می گوید :

    پیچ رولپلاک نما با طناب که شرکت پیچ و رولپلاک نما پارسیان راپل و اقای اکبری انجام می دهد به دلیل اینکه نیاز به داربست نداره تو هزینه ها خیلی صرفه جویی زیادی میشه حتمن استفاده کنید و هزینه داربست رو میتونید رو کیفیت پیچ ها کنید و یک کار فوق العاده تحویل بگیرید .

  8. Avatar
    ابراهیمی می گوید :

    پیچ و رولپلاک نما در تهران حتما به شرکت پیچ و رولپلاک نما پارسیان راپل بسپارید چون که همه سنگ های نما رو پیچ کردن و روش هم بتونه زدن و ما یکی از پیچ ها رو امتحان کردیم که گالوانیزه اورجینال بود . امیدوارم نظرم برای همشهری های عزیز مفید باشه

  9. Avatar
    میری می گوید :

    پیچ و رولپلاک نما با طناب یکی از حساس ترین کارها است که باید راپل کار دارای تجربه زیادی باشه که خوشبختانه پیچ رولپلاک کارهای شرکت پارسیان راپل هم اینطور هستند و کارشون عالیه حتمن توصیه میکنم برای مقاوم سازی نمای ساختمان تان استفاده کنید .

  10. Avatar
    اسدی می گوید :

    شرکت پیچ رولپلاک نما پارسیان راپل رو به عنوان برترین شرکت خدمات ساختمانی می‌دونم چون که حتی ریز ترین سنگ های نما رو با پیچ رولپلاک کار کردن که شرکتهای دگ میگفتن امکان نداره پیچ بشه

  11. Avatar
    کیوان می گوید :

    عالی و ممنون از تیم حرفه ای و با اخلاق شما برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ما در کرج

  12. Avatar
    اصغری می گوید :

    من این مقاله را کامل مطالعه عالی و تمام نکات در مورد پیچ و رولپلاک نما توضیح داده شده است .

  13. Avatar
    یوسفی می گوید :

    عالی آقای اکبری ممنون از تیم حرفه ای و با اخلاق شما برای انجام خدمات پیچ و رولپلاک نما

  14. Avatar
    اقا رضا می گوید :

    سلام ممنونم از خدمات خوبتون نمای ساختمانمون به بهترین شکل مقاوم سازی و ایمن شد. قطعا شما بهترین شرکت پیچ و رولپلاک نما هستید.

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      سلام اقا رضا انجام وظیفه بوده بسیار خوشحالیم که خدمات انجام شده مورد رضایتتون بوده

  15. Avatar
    محمدی می گوید :

    سلام سفارش خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را داشتم لطفا راهنمایی کنید

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      سلام و عرض ادب جناب محمدی. جهت سفارش با مشاورین شرکت تماس بگیرید تا برسی های اولیه رو از نمای ساختمان شما انجام دهند سپس پس از تفاوق قیمت پروژه تون رو انجام بدیم.

  16. Avatar
    رضا عباسی می گوید :

    سلام و درود فراوان بر شما. نصب سنگ در ارتفاع در زمان پیچ و رولپلاک نما هم انجام می دین؟

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      با سلام جناب عباسی بله پس از مقاوم سازی نما با استفاده از پیچ و رولپلاک، نصب سنگ های ریزش کرده از نمای ساختمان رو انجام می دهیم.

  17. Avatar
    امیرر ضا آقایی می گوید :

    سلام امکانش هست یک نمونه قرارداد پیچ و روپلاک نما برام ارسال کنید؟

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      با سلام بله. قرارداد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان براتون ایمیل شد.

  18. Avatar
    فلاح پور می گوید :

    سلام برای کار پیچ و رولپلاک نما در کرج میتونیم از خدمات شما استفاده کنیم؟

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      با سلام جناب فلاح پور بله شرکت ما خدمات پیچ و رولپلاک نما را در تمام نقاط کشور از جمله تهران و کرج انجام میدن.

  19. Avatar
    معصومه رنجبر می گوید :

    من این مقاله رو کامل مطالعه کردم واقعا کامل ترین مقاله ای بود که میتونستم درباره پیچ و رولپلاک نما بخونم.
    بهترین بخش مقالتون هم مربوط به بخش ۵ حقایق درباره پیچ و رولپلاک نما بود.
    خیلی کمکم کرد ممنونم ازتون

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      با سلام بسیار خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم خانم رنجبر امید وارم این نوشته براتون مفید بوده باشه. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید با مشاورین شرکت در ارتباط باشید.

    • Avatar
      رضازاده می گوید :

      سلام نمای ساختمان پس از پیچ و رولپلاک نما کاملا ایمن می شود؟

      • پارسیان راپل
        پارسیان راپل می گوید :

        با سلام بله در صورتی که نمای ساختمان شما توسط یک مجری پیچ و رولپلاک نما کاربلد به درستی انجام شد نما کاملا ایمن می شود.

    • Avatar
      اقای تهرانی می گوید :

      سلام ممنونم از شما بابت اعلام حقایق ناگفته درباره پیچ و رولپلاک نمای ساختمان.
      خیلی کمکم کرد تا بتونم اطلاعاتم رو در این زمینه تکمیل کنم.
      برای ساختمانمون هم قرار حضوری باهاتون ست کردم انشالله که بتونیم همکاری داشته باشیم.

      • پارسیان راپل
        پارسیان راپل می گوید :

        با سلام جناب تهران همکاری با شما باعث افتخار ماست.
        بسیار خوشحالیم که تونستیم با توضیحات سایتمون کمکتون کرده باشیم.

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      سلام قیمت پیچ و رولپلاک نما بستگی به نمای ساختمانتون داره برای دریافت استعلام قیمت با مشاورین شرکت در ارتباط باشین.

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      سلام بستگی به نمای ساختمانتون داره لطفا با مشاورین شرکت در ارتباط باشید.

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      سلام جناب تهرانی هزینه بستگی به نمای ساختمان شما داره. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

    • پارسیان راپل
      پارسیان راپل می گوید :

      سلام لطفا عکس نمای ساختمانتون رو برامون ارسال کنید تا قیمت خدمتتون اعلام بشه.

  20. Avatar
    آقای مومن زاده می گوید :

    سلام از چه پیچی برای پیچ و رولپلاک استفاده میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *